5 Ekim 2010 Salı

1 Ekim İtibari ile Son Munther Marji Günlük Analizimizi Paylaştık.

Sevgili Okuyucular,

Bugün benim bu önemli portalda (ForexPros) analist olarak son günüm ve bu harika iş ilişkisi sona ererken, ForexPros yönetimine bana inandıkları için ve uluslar arası bir teknik analist olmam için bana bir şans verdikleri için, onlara en içten şükranlarımı sunarım. Bana inandınız ve analizlerimi 13 dilde sundunuz. Bu, analist olarak 10 yıllık kariyerimde, benim için en önemli şeylerden biriyde ve beni çok gururlandırdınız, teşekkürler!

Yetenekli ForexPros yönetimine, şaşırtıcı vizyonu, profesyonellikleri, bana inanmaları ve bana karşı çok kibar oldukları için teşekkür etmek istiyorum. Bu profesyonelliğin yönetiminde, ForexPros'un bu kadar şaşırtıcı bir başarıyı yakalamış olması aslında oldukça normal ve ileride çok daha iyi olacağını düşünüyorum.

Aynı zamanda, tercüman arkadaşlarıma da teşekkür etmek istiyorum, böyle bir takımın içerisinde olmak beni gururlandırıyor. Harika çalışma ortamınız için teşekkürler. Sizlerle iş ilişkisini aşabilmek benim için büyük bir zevk ve onurdur ve bir kısmınızla ilişkiyi gerçek birer arkadaş seviyesine getirerek dünyanın farklı yerlerinden böyle harika arkadaşlıklar edinmek benim için bir onurdur.

Sevgili okuyucularım, bana gönderdiğiniz her cesaret verici kelime, bütün iltifatlarınız, bütün sorularınız ve epostalarınız için teşekkür ederim. Konuşamadığım dillerde bile, analizlerim için teşekkür eden epostalar aldım ve bunları anlamak için tercüme yapan siteler kullanmak zorunda kaldım. Gerçekten zamanım el verdiğince, yetişebildiğim kadarını cevaplamaya çalıştım. Sevgili okurlarım, size çok minnettarım.

Başka bir mücadeleye başlarken, ForexPros'a başarılar dilerim, bu harika site her zaman benim evim gibi olacak. Tercüman arkadaşlarıma en iyi dileklerimi sunarım ve okuyucularıma işlemlerinde başarılar dilerim.

Sevgiyle kalın.

Munther T. Marji
FOREXPROS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder